Världens sämsta film

Hej!
"Kommissarien och havet - den du inte ser", är den sämsta deckaren i hela världshistorien! Den är svensk, det är svenska skådespelare, men vissa är dubbade. Åhh vad jag hatar det! Det kan verkligen förstöra en film. Det är inte det att ljudet är osynkat, för vissa pratar synkat. Inte okej!

Aja. Jag ska sova snart efter denna tråkiga deckare. Jag måste se hur det slutar, jag blir inte rädd i alla fall jag är för irriterad. Det handlar förresten om kvinnor som blir våldtagna, i Sverige. Min mardröm, men dubbningen gör att jag inte blir rädd. Hon som spelade pippi är med också. Jag tror att det är hon som är mördaren haha
Hon är ju ändå världens starkaste tjej!




Och här har vi mördaren, jag är stensäker på det här! haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0