Vad är grejen?

Godmorgon

Idag mår jag mycket bättre än igår, men inte alls bra. Idag är det dans också, som jag inte får gå på för mamma, inte ens gå dit och kolla. Jag kommer att få det jättesvårt nästa gång. Jag gillar inte att vara sjuk!

En annan sak jag inte gillar är alla jamba reklamer på mtv. Dom är hela, hela tiden och det är så fåniga saker!
T ex så tycker dom att man ska köpa en pruttringsignal. Det är väl kul kanske första gången man hör den, men sen blir den bara konstig och irriterande. Samma sak med dom här sjungande djuren. Björnen, kaninen och nu en mullvad eller vad det nu är. Det var väl lite gulligt med en grön björn som sjöng med rolig röst, men samma sak där, man tröttnar efter att man har sett den en gång. Sen kommer det fler djur som gör exakt samma sak. Jag förstår inte.

Vad är grejen liksom?!






Cover: Kramis  




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0