Tisdag

Nemen hej!
Nu verkar det fungera igen, hoppas jag....
Det är tisdag och det har varit dans. Jag som har oturen md mig vart jag än går, blev sjuk imorse och blev sämre och sämre under dagen, så nu är jag... ja... ganska sjuk tror jag. Dansen var i alla fall jättekul som vanligt, även om jag och Julia kom en halvtimme försent.... oooopps
Nu är jag jättejättetrött, så om jag i överhuvudtaget ska fundera på att gå till skolan imorgon så ska jag nog gå och lägga mig nu.
Jag tänkte vara lite busig och göra ett videoinlägg imorgon på lunchen, om jag går till skolan. Det blir alldeles för töntigt om jag är hemma själv och gör det. Men bara kanske!
See yaah!


Förresten så har det nog inte hänt så mycket speciellt under de två dagarna jag inte kunnat blogga. igår var jag på tabla, men det var bara en helt vanlig lektion, som var jätterolig, men det hände inget speciellt på vägen dit, där och på vägen hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0