Stressad

Godmorgon!
Idag är jag inte lika sur som jag var igår. Jag är trött, men glad känns det som. Dock är jag väldigt stressad för att vi har en soläxa till på torsdag. Torsdag tänker ni, det är ju långt kvar. Men icke!

  • Måndag= Tabla, kommer hem vid 8.
  • Tisdag=Dans, kommer hem vid 9.
  • Onsdag= Konfaåterträff, kommer hem vid 10.

Ja, och sen är det torsdag. Jag har lite, lite tid innan dansen och konfaträffen. Dessutom vet jag inte vad jag ska göra för nåt, för jag var sjuk när dom gjorde det viktigaste. Man får betyg också. Great!

En bra sak är faktiskt att jag har tagit tag i svenskauppgiften som ska vara inne om en månad.

Vi ses kanske ikväll... det är inte så troligt.

p.s. Mamma jag måste fråga soläraren om läxan, det var därför jag inte gjorde den i helgen. Jag måste veta vad det är jag ska göra innan jag gör nåt. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0