Sjuk!

Hej!
Ja, jag blev hemma idag. Usch! Jag som har dans på torsdag!
Just nu ligger jag och kollar på "Djurpolisen i Houston". Det är en häst som bara har ett öga, och det ser ut som om ögat har spräckts eller nåt för det är alldeles rosa och det ser bara ut som ett öppet sår.

Har jag sagt att jag ska på klassresa till sicilien den 18 tror jag? Det ska jag i alla fall. I fyra dagar.

Idag är det exakt en vecka sedan jag och Míll tog hål i örat. Wohoo! Bara 6-7 veckor kvar tills vi får byta örhänge!

Imorse kom Hampus och väckte mig vid halv åtta. Det var väl halvkul eftersom att jag inte kunde sova inatt...

Jag skriver mer senare, nu ska jag kolla klart på djurpolisen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0