Sicilien imorgon!

Hej!
Idag är det torsdag.. imorgon är det fredag! då drar ju jag till Sicilien med klassen. Ska bli skönt!
Min dag imorgon kommer se ut ungefär såhär:

  • Vaknar 07:20 för att gå upp och kolla på Kissie på vakna med the voice
  • Duscha, raka benen
  • Packa det sista och kolla att allt är med
  • Kanske skriva hej då här
  • Åka till skolan 11:05 och göra andra avundsjuka när vi åker iväg till skavsta flygplats
  • Ja, åka till Sicilien

När vi kommer fram, vid 20:30 hos nunnorna, så ska vi tydligen äta en trerättersmiddag haha Det kommer man ju orka efter typ ett tons godis.

Nej, nu ska jag ska jag gå och lägga mig.

Godnight!


Haha vi får ju hoppas att det inte ser ut såhär när vi ska åka.


Kommentarer
Postat av: Julia

Haha fett skön bild! Hoppas du hare bra i secilien:)

2009-09-21 @ 23:48:16
URL: http://alltomjulias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0