Onsdag

Hej!
Förlåt för att jag inte skrev igår. Jag mådde så himla dåligt på dagen, men sen på kvällen när det var dans, blev jag så himla speedad! Det var jättekul, i alla fall för mig. haha
Vi hade Ilan som lärare, som har varit med på floorfiller. Det var kul att testa lite annan stil. Nu ska jag snart till skolan. Okej om 50 minuter, men jag måste plugga innan, vi har spanska läxa/prov idag.

Idag är det Onsdag. Betyder att det är veckans tråkigaste och längsta dagen i veckan. Men det betyder också att det är konfaåterträff ikväll. Jag måste packa idag för sicilien. Vi åker ju på fredag om jag inte har sagt det...


Ilan.

Kommentarer
Postat av: Sonia

du kunde inte skriva om att du typ dödade mej? :P :)

2009-09-16 @ 18:09:42
URL: http://sonuuw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0