Nehepp

Hej!
Costan, min danslärare, är sjuk idag, så det blir ingen dans. Och det är sista kvällen innan jag åker till Sicilien. Jag tycker att man borde få bestämma middag då, sista kvällen liksom, man vet ju aldrig vad som händer... Planet kanske kraschar och då kommer dom att ångra att jag inte fick den där sista QP-menyn.
Jag är ganska pissed off just nu. Jag skulle göra chokladbollar, men nejnej vi hade ingen kakao då går det ju inte. Åhh! Och sen ville jag ha thaimat, men nejnej det åt mamma till lunch så då kan hon inte offra sig och äta det en gång till. Åhhh! Sen ville jag ha hamburger, men nejnej det åt jag ju för inte så länge sen! ÅÅHH!!

Trevlig fortsatt kväll!
Det är ju i alla fall Idol ikväll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0