Lördagkväll

Hej!
Nu är det lördagkväll. Jag och Anna sitter i soffan, själv eftersom att alla har övergivit oss, och kollar på "Dödligt vapen" på 5:an.

När jag kom hem från Mill, fick jag jättedåligt samvete för att jag inte har brytt mig om mmina fiskar på ett tag, så jag började fixa iordning det. Resultatet blev 100 gånger bättre än hur det såg ut innan. Bild lägger jag upp i nästa reklam...

Bilderna jag har här är min middag. Kronärtskocka. Heter det så? Och sen är det "köttfärsrullepåpinne", sallad och guacamole. Väldigt gott! Och lägg märke till hur snyggt jag la upp kronärtskockebladen...









Kommentarer
Postat av: Anonym

anorexiabarn du äter ju ingenting!

2009-09-13 @ 14:35:43
Postat av: Sonia

åh du gav mig så härliga minnen! jag och min släkt brukade/brukar äta såna där kött grejs på pinne, men våra är skit starka typ massa chili,cayenne peppar osv...tack tessan! :D

2009-09-13 @ 15:16:27
URL: http://sonuuw.blogg.se/
Postat av: Therese

äsch då Anna nu ska vi inte vara såna :P

2009-09-13 @ 15:45:31
URL: http://piggepelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0