Idol, kamera och mms

Hej!
Jag har inte så mycket intressant att skriva, menneeeeeeeeee jaa. Jag har kollat på idol, alltså avsnittet ifrån i torsdags. Jag missade det eftersom att jag var på dans. Man sitter här och drömmer och är avundsjuk på alla som faktiskt kan sjunga, som man bara ryser när man hör. Undra hur länge idol kommer att hålla igång? Ska dom bara sluta helt plötsligt något år, när alla som precis har fyllt 16 och har längtat efter att få söka och så bara slutar dom med det. Det går ju inte.
Jag hittar inte min kameraladdare! Jag vet inte vad jag ska göra, för hittar jag inte den så blir jag sur och det blir ni också eftersom att min blogg blir så himla tråkig. Hoppas att blogg.se fixar mms, så att det funkar för mig också. Jag ska testa en sista gång att skicka från mitt andra nummer. Jag gör det direkt efter att jag har lagt in inlägget. Alltså nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0