I´m back!

 Jag får såna rysningar av den här videon. Jag var bara tvungen att lägga ut den.

Hej!!!

Nu är jag hemma igen! Det var varit jättekul. Jag har aldrig känt mig så utittad haha Den lilla, lilla staden var inte van vid att ha turister, så det var som att hela staden stannade upp bara för att kolla på oss när vi gick förbi. Dom tutade, visslade, förföljde oss. Jag var såklart rädd som vanligt, men det var askul! Jag kom hem vid halv 2 inatt och vaknade vid 9 för att Hampus väckte mig med sin underbara andedräkt Great! Men jag och Johanna gick upp och kollade på Happy Feet. Världens sämsta film efter Kommissarien och havet! Nu ska jag försöka få massa bilder från Sonia och Mill. Jag hittade inte min kameraladdare, så dom har varit mina fotografer.


Kommentarer
Postat av: Mill

jaså kl. nio säger du, själv vaknade man ju halv två...



(Och varför kom du hem halv två för? jag kom hem typ halv tre!)

2009-09-22 @ 14:57:57
Postat av: C

Asså du och din kameraladdare! du borde skaffa typ 10 st till och ha en i varje rum, och en i fickan på varje par byxor du har ;)DÅ kanske det blir bilder nån gång :D <3

2009-09-23 @ 15:03:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0