Hilarious!

Hej hej!
Nu ligger jag och Mill här i sängen...på loftet...i ateljen...i mills hus....
Hon luktar jättemycket chips, för hon äter det.

- Vad taskig du e! Säger Mill skrattandes och äter vidare.

hmmmm... vad kan man mer säga? Jag drömde att jag nästan blev våldtagen. Mill drömde någonting om hennes pappa och sen kom han på riktigt! OMG!

Igår kollade vi på en film, som jag kanske sa, jag kommer inte ihåg... Den var bra i alla fall. Eller bra och bra, den var hilarious! Date movie hette den förresten...

Idag. Vad ska jag göra? Jo! Jag vet inte. Eller jag måste läsa, jag har fyra böcker jag måste läsa på en månad, oj. OMG så jobbigt!

Pappa spelar tennis nu...
Mamma städar nu...
Mill äter fortfarande chips nu...

I alla fall. Det är Lööööördag! Det betyder massa saker. Det betyder att man får äta godis, att det bara är en vecka kvar tills vi är på sicilien, jaa.. det var det. Hur skriver man förresten om man vill skriva: Det var roligt det det. ? Rolig tanke.

Vi ses när/om jag kommer hem.

Kommentarer
Postat av: Mill

Faktiskt så har jag slutat äta chips nu!!

Så du vet

2009-09-12 @ 16:56:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0