Glass, prao och Hampus

Hej!
Nu har jag kommit hem från skolan. Jag har varit och handlat en massa för att jag ska göra glass och chokladpudding.
Det är prao vecka 45 och gissa var jag ska praoa!!!!! BARKY HUNDDAGIS!! haha Jag har längtat så mycket efter dagiset, så jag och Sonia praoar där en gång till den här gången är det bara en vecka, tyvärr.
Hampen har lärt sig att buga ordentligt nu utan att man behöver visa honom. Klickern var verkligen jättebra. Jag kan verkligen rekomendera den. Hampus hatade att träna förrut men nu älskar han det! Han viftar på svansen, göra massa tokiga saker och är allmänt glad. Och då blir ju jag också jättejätteglad!
Nu ska jag läsa, see yaah!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0