Fullt upp

Hej!
Förlåt att jag inte har skrivit idag. Jag har varit och farit hela dagen. Först skola,där jag var helt själv fram till lunch, sen åkte Sonia och jag till barkys för att dom skulle fylla i praolappar, sen åkte jag hem och efter typ en timme åkte jag till dansen och dansade i 2 hela timmar! Det är såå kul med dans! När jag kom hem sen och skulle visa att Hampus börjar lära sig slalom, så kunde han på direkten! Jag älskar min Svampee, han är helt wunderbar!
Nu sitter hela familjen, förutom mamma som städar, i soffan och kollar på Click. Jag kan inte se den just nu för jag måste läsa.

Imorgon åker jag till Clara förresten så vi ses inte på hela helgen tror jag, om jag inte lyckas hoppa på Claras internetnät med min ipod och skriver en rad därifrån...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0