Fredag 11 september

Hej hopp!
Idag är det fredag och jag är hemma hos Mill. Jag ska vara barnvakt åt henne ikväll. Inget betalt får man... men vi hyrde en film istället, Date movie. Den ser rolig ut, ha ha.
Mill poängterade att jag skrev att det inte var någon dans igår och att det var bra, men det var ju helt fel! Det var dans och det var jättejättebra! Svårt, men bra.
Snart ska vi äta lövbiff och pommes frites med bearniessås. Yummie yummie for my tummie!
Och när vi ändå är inne på engelska, kan jag säga:
See you later aligator!

Undra vad som händer ikväll... det är ju 11 september...you know...


Kommentarer
Postat av: mill

Festligt!!!!!

2009-09-11 @ 18:01:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0