PAPPA :@

Hej!
Idag, eller just nu, är jag otroligt sur. Jag får alltid av någon konstig anledning alltid fixa maten när jag har dans och det alltid är bråttom och stressigt. Pappa kan gå och lägga sig på soffan och så säger jag till honom att jag måste ha mat snart en timme innan, alltså runt halv 5. Sen klockan 6 vaknar han och tycker att det är helt självklart att jag ska laga maten! Jag fattar inte. Idag ska vi äta pizza och jag sa till pappa klockan 4 cirkus, att han skulle beställa pizza, men neeejdåå! Då sätter han sig vid datorn och börjar prata med någon i 2 timmar! Jääättebraaa pappa, verkligen! Sen går jag till honom igen och säger att han måste beställa pizzorna nu annars kommer jag att få håll på dansen, nehepp då ska jag beställa pizzor och Johanna är inte hemma så jag skulle först ringa henne och sen beställa pizza. Johanna kunde inte komma hem på något annat sätt än skjuts, så då sa jag att pappa kunde hämta henne när han hämtar pizzorna, men det var tydligen jättefel när pappa skulle åka. Det är inte kul att vara trött, hungrig och stressad över skolan samtidigt. Jag lovar att jag kommer typ falla ner på marken död snart för att jag är så stressad och det här med maten på tisdagar och torsdagar gör verkligen saken inte bättre! 

Jag hoppas att inte mamma och pappa skiljer sig när jag fortfarande bor hemma. kommer jag krascha, garanterat! När mamma är borta, är det jag som blir "the second mum" och går runt och städar, går ut med vovven, (vilket jag alltid gör annars också för den delen eftersom att pappa vill spela golf hela tiden) lagar mat (om det inte är skräpmat, vilket händer rätt ofta eftersom att pappa inte orkar laga mat själv...)


Nu kändes det här som ett väldigt argt inlägg mot pappa, men det har jag rätt till.

  1. För det första är jag tonåring
  2. För det andra är jag sjukt hungrig och trött
  3. För det tredje tycker jag att det är på tiden att du ändrar dig!

Sådär ja!


Kommentarer
Postat av: Sonia

vadå jag hoppas att mamma och pappa inte skiljer sig när jag är hemma!? är du blond eller(dum fråga)!? Du ska skriva att dom aldrig ska skilja sig!!! asså du skrev det som om att du vet att dom kommer skilja sig liksom!...tessan dina föräldrar ska inte skiljas!....inse det lilla gumman :P <3

2009-09-30 @ 17:34:59
URL: http://sonuuw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0