Aj?!

Hej!
Just nu sitter jag nere i mamma och pappas rum och kollar på "Överleva hajangrepp" och det är en tigerhaj som slet en docka, som tur var, i stycken. Och dom la ner dockan i vattnet för att visa att tigerhajar är farliga. Det dumma med det är ju att man tänker: "Puh, vilken tur det var bara en docka.” Men kameramännen då?! Dom är där nere med dockan dom också. Jag tycker att det är onödigt att utsätta sig för sån fara. Särskilt när dom gör det "bara för att", inte för att få veta mer om hajar och forska om dom.

Jag duschade idag! Wohoo! Okej jag gjorde det igår också, men idag kändes det som att man blev ren i alla fall. Jag tycker inte att man blir särskilt ren, även om man duschar hela tiden, när man är sjuk. Man känner sig fortfarande äcklig. Men nu känner jag mig fräsch (are) och framförallt piggare, men blir fortfarande yr och får jätteont i huvudet när jag ställer mig upp.

Det var lite kul...
Jag har precis satt mig för att äta, när jag känner att båda mobilerna vibrerar i mina fickor (Ja, jag vet två mobiler...) Jag kollar vem det är som ringer och då står det: Mill på ena och: Sonia på den andra. Så jag svarar i båda mobilerna. Jag hör bara skratt och när dom säger någonting är det bara mummel. Jag ville äta min mat, så jag la på mobilen med Sonia i, men såklart ringer hon upp igen och jag svarar såklart, korkad som jag är...
I alla fall så är dom på väg till donken för att äta lunch. Vi har 1 och en halv timmes lunch på fredagar, tror jag. Vi har i alla fall otroligt lång lunch så att man kan gå till... ja t ex donken som ligger kanske 7 minuter bort (4 min om man går med moi)

 

Tyvärr fungerar inte Internet här nere, så inlägget kommer inte stämma med tiden. 

Det här inlägget skrev jag kl 13.00 och nu publicerar jag det 4,5 timmar senare. Jag säger bara Internet!


Kommentarer
Postat av: Marilla with the frilla

Kameramännen är tokiga, sonia och jag är tokiga och du är tokig!

2009-09-04 @ 19:49:06
Postat av: Sonia

men om inte internet funkar, hur skrev du då inlägget och sparade det i utkastet? säkert din iPod? haha :)

Tessan vi två är tokiga i dej!!!

*TSMTSMTSMTSM!!! <3*

2009-09-05 @ 11:18:49
URL: http://sonuuw.blogg.se/
Postat av: Therese

Jag sparade i word...

2009-09-06 @ 13:29:35
URL: http://piggepelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0