Zyto

Hej!
Idag är det den andra otroligt onödiga dagen. Men en bra sak är att vi får sovmorgon till 09.35! Skööönt!
Imorgon har vi också sovmorgon, men det har vi alltid på torsdagar så det är inget nytt... 
Jag har blivit helt beroende av vakna med the voice. Varje morgon sätter jag först på radion och sen sätter jag på tv:n. På torsdagar lyssnar jag hela, hela morgonen bara för att lyssna på Katrin Zytomierska. Hon är skitcool, förlåt jättecool, och man hänger med i skvallret. höhö
Så imorgon är det på med radion och lyssna på "arga snackaren", Katrin Zytomierska. 
Hon är ju med i Idol också, på eftersnack i tv400. Och jag har velat se det, men det har alltid kommit något emellan så att jag tyvärr inte kunnat det. Men på fredag! Då ska jag sitta bänkad framför tv:n! hahaha
Nu tänker inte jag skriva mer!
Hej då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0