Tröttdag = datordag

Hej!
Idag är jag jättejätteseg. Inte så mycket träningsvärk ändå. Skönt! Jag hatar träningsvärk, fast det är skönt när man har ont och så sträcker man ut muskeln (även kallat stretcha)
Just nu väntar jag på att köttfärsen ska bli klar så jag kan äta någon gång. Jag svälter ihjäl! Jag har ju inte ätit någon lunch heller. Tänk att man kan sitta vid datorn precis hela dagen! Fast jag dansade några gånger också...
Imorgon ska jag och Sonia gå på This is it! Det ska bli jättekul! Den verkar jättebra.
Grattis på namnsdagen Millie! Edit var det!
Nu ska jag fortsätta laga mat.

Kommentarer
Postat av: Sonia

De kommer bli jättekuuul!! :D

2009-11-01 @ 11:12:42
URL: http://sonuuw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0