Tråååk

Hej!
Sonia tyckte att jag skulle skriva, så jag gör väl det då. Idag är den tråkigaste dagen på lääääänge. Vi har inga vanliga lektioner utan vi ska jobba om jobb och så ska vi ha en utställning eller nåt på torsdag. Just nu är två i min grupp och intervjuvar en hantverkare, så jag har inget att göra. Därför skrev jag lite grann. Vi har suttit här sen kvart över åtta och åååhh det är inte kuul!

Idag är det dans i alla fall! Det ska bli kul! Men Julia är sjuk, så jag ska hem till Sonia. Eller först ska vi gå ut med Hampus, hämta grejer och sen ska vi hem till Sonia. Det ska bli skönt att få sträcka på sig igen!

Inatt, när jag inte kunde sova, bestämde jag mig för att jag ska ha tre hundar! hahaha
Först i gymnasiet ska jag köpa en border collie som ska heta Tindra. Efter det ska jag köpa en Kelpie som ska heta Pennie och sist ska jag köpa en Shetland sheepdog som ska heta Cindy. Bra va!?


Tindra...



Pennie...



...och Cindy!

Okej dom kanske inte ser ut precis såhär, men nu ser ni raserna i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0