Svenska

Hej hopp!
Nu har jag svenska, men jag är klar med det jag ska göra så jag skriver lite.
Idag är det tabla. Jag längtar alltid på måndagar efter att åka till tablan, och såklart vara på tablan, spela tabla... Men det är något speciellt med att ta sig dit. Man åker först pendeln till centralen, köper middag (hamburgare på bk) och sen tar man tunnelbanan till bredäng. Man ser alltid någon som ser rolig ut, gör något roligt, eller såklart ser bra ut. hihi
Idag är det faktiskt rätt soligt ute. Skönt! Men fortfarande otroligt kallt...
Jag hade No läxförhöret imorse. Det gick väl sådär kan man väl säga. Och klassfotona har kommit till skolan!!!!! Åhh vad jag ser hemsk ut! Det är inte kul! Fast det är klart, blir man dålig på alla bilder man/någon tar på en, kan man ju inte förvänta sig att skolfotot ska blir bra. Eller hur?!

Vad händer den här veckan?

Jaa, förutom alla läxor, så är det ju dans imorgon och på torsdag. Sen i helgen ska jag på konfaläger. Mill glömde tyvärr att skicka in anmälningslappen så hon kommer inte att följa med. Jag skulle åkt till Jenny med Anna och Johanna, men det bidde inte så. Vi får åka dit någon annan helg snart!

Jag tänker alltid när jag kollar på andra bloggar, hur orkar dom skriva så sjukt långa inlägg?
Men jag ser här nu att det inte var så svårt.
Vi ses imorgon eller ikväll!

Juste! Glöm inte att det är svenska hollywoodfruar idag!!!!




Kommentarer
Postat av: Anonym

lägg upp bilden!

2009-10-05 @ 22:32:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0