Onsdagsångest??

Hej!
Idag är det onsdag. Veckans värsta dag. Det händer ingenting och vi har 2 timmars bild innan lunchen, så det enda man tänker på är mat. Men då kommer man ihåg att det inte blir någon god mat och då längtar man hem, men inser att det är lunch, engelska och syslöjd kvar innan man får gå hem. Dessutoom slutar vi 10 i 4 så bussen gick precis och man måste vänta 20 minuter. Snark!
Jag har inte kunnat sova på hela veckan. Det har varit jättejobbigt. Inatt sov jag sådär, bättre än dom senaste nätterna i alla fall. Vi hade ingen frukost heller! Så jag kommer dö av hunger om jah inte kan lyckas köpa något på okq8 när vi åker förbi.

Igår var det dans. Åhh vad jag älskar att dansa! Man blir så lycklig, och samtidigt får man träning! Det är bara great!

Nu ska jag plugga lite, vi åker om en halvtimme till skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0