Nattblogg

Jag kan verkligen inte sova. Jag har försökt i mer än en timme nu. I början var jag så trött så det kändes som jag sjönk ner i sängen, men sen började jag tänka på allt roligt som händer dom kommande två veckorna. Den här veckan som kommer är det ju dansläger som ska bli så himla kul och veckan efter det är det prao! Åhhh vad jag längtar både efter att få röra mig och dansa i en hel vecka och efter att få träffa hela Barky hunddagis igen, då menar jag alltså både personal och alla vovvar. Sen låg jag ock tänkte också på min blivande BC Tindra. haha det är så roligt för det känns som att jag redan har köpt henne fast det inte alls är säkert att jag någonsin kommer att köpa henne. Ändå känns det som att jag vet hennes personlighet, hur hon ser ut och hur jag beter mig med henne. Knasigt! Men man måste alltid få drömma. Och det här är någonting jag liksom strävar efter och har som mål. Just nu har jag ju 1500 på mitt sparkonto och mer ska det bli! Jag har bestämt mig för att inte önska mig några presenter utan bara pengar. Tråkigt tycker ni kanske, men för mig, som hatar att öppna paket och tycker att jag har allt jag behöver, tycker att det är en strålande idé. 
Imorgon har jag tablauppvisning i stadsmuseét vid slussen, så jag borde verkligen sova, men jag spänner alltid ögonen när jag tänker och då får jag ont i huvudet och kan inte sova. Det ska bli jättekul att spela imorgon, särskilt med Tigern och Pyret! Ellerhur Millie! hahahahaha o.b.s. Internt skämt på hög nivå!
Det har hänt något konstigt när jag ska skriva inlägg. Jag kan inte göra mellanrum och ny sats. Heter det sats? Nej det gör det väl inte! Det kan det inte! Men ni fattar va? Jag kan inte ha något mellanrum mellan raderna, eller jo ett men inte så att det är behagligt att läsa utan nu står allt i en enda klump. Det är inte okej! Det ser ut som mycket mer text i alla fall. höhö
Åter igen till Barkys:
Det ska bli jättejätteroligt att komma tillbaka till samma prao! Diana, chefen, brukar lägga upp videor när hon filmar på dagiset, och jag har kollat på dom och längtat till först att jag ska komma dit och för att jag vill så hemskt gärna öppna ett hunddagis när jag blir stor, så dom har verkligen lyckats inspirera mig med sina roliga videor! haha 
En sak som jag blev väldigt ledsen och lite arg på är när vi hade arbetsmässan i torsdags och en civilinjinjör frågade om det var någon som hade bestämt sig redan och SOnia säger att jag ska svara, och när jag gör det så börjar några, plus Sonia, skratta. Det var säkert inte meningen, men ändå jag blev ganska ledsen för det faktiskt! När man liksom drömmer om en sak och så skrattar folk åt det blir man ju inte direkt glad. Så! nu har jag sagt det. 
Jag tror att en lampa är trasig uppe vid dom "nybyggda" husen. Den blinkar och är irriterande. Eller är det tv:n kanske... hmmm....
Nej, man kanske ska dra sig till kojs då. Jag är faktiskt lite sjuk och måste vila upp mig till danslägret! 
Puss och god natt söta läsare! 
Förresten! Vad tycker ni om min nya design? haha Headern är alltså jag, Sonia och Mill när vi var på sicilien och så lille Svampus fick vara med också. Det var svårt att försöka klippa in och få det att se ut som att allt var samma bild, men jag är ju inget proffs och det här var första gången... s'att....


Kommentarer
Postat av: Sonia

Tessan älskar din header!!! älskar deeej! jag börja inte skratta för att du ska jobba på hunddagis jag börja skratta för att hon frågade: Vad ska du jobba SOM och du svarade: Hunddagis

Du ska jobba som ett hunddagis fattaru?? :P

jag vill ju också jobba som de så varför skulle jag skratta åt att du vill jobba som de liksom??? :S

du får faktist skriva de på din blogg så inte dina läsare tror jag är dum!! :(

hahah, jag orkade läsa igenom ditt inlägg för du läste igenom mitt och då blev de rättvist visst? :)

hahah vääärsta långa kommentaren nu :P hoppas du läser igenom allt! hahaah

pussochkram! <3

/Sonia

2009-10-24 @ 11:48:41
URL: http://sonuuw.blogg.se/
Postat av: mill

Men man skrattar ändå inte när någon berättar om sin dröm, även om det inte är själva drömmen man skrattar åt. Man skrattar heller inte åt när folk säger fel, och de sitter precis brevid, och sen inte berättar vad man skrattar åt. Så gör man bara inte. Men nu vet du.

2009-10-24 @ 16:08:36
Postat av: jenny

jaaaaaaaa det ska bli så kul när du har ett hunddagis=) Min hund blir din första kund! Jag gillar rosa å hampe e snygg på bilden haha! PUUSS Snufflan

2009-10-24 @ 22:59:57
Postat av: jenny

Jaaaaaaaa! Blir såååå bra när du har ditt hunddagis! Min hund blir din första kund! Pusspuss snufflan

2009-10-24 @ 23:01:14
Postat av: Anonym

oj nu blev det dubblet, haha... jaja datan hängde sig men tydligen gick det ändå, nå väl! Nu vet du iaf

2009-10-24 @ 23:02:02
Postat av: Therese

Hahah tack Millie! Och tack Jenny! Jag hoppas att din blivande grande blir första kunden :P haha Det ska bli kul, om det nu händer förstås ;D

2009-10-25 @ 00:14:01
URL: http://piggepelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0