Morgoninlägg

Godmorgon!

Nu har jag så nyvaken man kan vara. Jag vaknade kanske halv tio och låg och dagdrömde mig en kvart. Idag är det söndag, men jag har absolut ingen anledning i hela världen att ha söndagsångest! Vi är lediga i morgon, som kompensation för igår, och hela nästa vecka har vi ingen riktig skoldag alls. Vi ska bara arbeta om arbeten. Och sen ska vi redovisa på fredag tror jag. Jag kom på också att jag kan göra precis vad jag vill  den här helgen! Helt otroligt! Jag tänker spela sims 3 som jag låtit ligga i en låda ett tag för att jag haft så mycket läxor, men nu så!

Anna var var du inatt?

Mina syskon och svåger skulle på fest och Anna skulle sova hos mig inatt, men när man vaknar ligger täcken och sånt precis som jag la dom från början....

Nej nu ska jag på toa, äta frukost och sen kasta mig på sims 3! Hare!

Kommentarer
Postat av: Sonia

Såg du en hare? berätta mer! :)

smaaart jag ska oxå spela sims 3!! bra idé tessan! :D

2009-10-18 @ 10:16:28
URL: http://sonuuw.blogg.se/
Postat av: Therese

hahahaha nej man säger så tonto! :P

2009-10-18 @ 13:18:46
URL: http://piggepelle.blogg.se/
Postat av: Mill

Aaaaa jag skulle ju också spela sims 3 hade jag bestämt mig för aaaaa! Tänk alltså....



Förresten jag vet nog vad du dagdrömde om blink blink oink oink!!! Iiiih you dirty girl, du skulle aldrig ha berättat det där för mig blink blink

2009-10-18 @ 13:26:07
Postat av: Mill

ÅH! Ballt!! Jag upptäckte just hur man gör fetstil i kommentarer, jag är så cool!

2009-10-18 @ 13:26:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0