Lördag

Jamen tjenare då!
Idag är det lördag, känns som söndag på grund av all stress jag har. Massa, massa läxor har vi fått.
  • Måndag- No läxförhör
  • Tisdag- Inget
  • Onsdag- Engelskabok som inte är utläst än..
  • Torsdag- So prov
  • Fredag- Svenska läxförhör
Säg till om jag har glömt någon läxa! Ni kanske tänker att det inte är såå mycket läxor, men jag kan säga att dom är sjukt jobbiga allihop!
Just nu har jag precis ätit upp min kanelbulle med en tiggande hund bredvid mig. Pappa envisas med att det var kanelbullens dag igår, men jag har hört att den är imorgon.
Ikväll ska mamma och pappa bort till Lotta och Leffe, min moster och hennes man, så jag tänkte hyra Damernas detektivbyrå och kolla på den ikväll. Anledningen till att jag väljer denna tråkiga film när jag kunde välja en såå mycket roligare är att det är den boken jag läser till engelskan och det kanske hjälper att beskriva handlingen om jag har sett filmen...
Nästa vecka tänkte jag lura hem Mill och Sonia så att dom, med Sonias eller Mills kamera, kan spela in en video när jag visar vad min vovvi har lärt sig med klicker på überkort tid.
Nu kan han:
Slalom
Ducka, eller duck som jag har snott från Denice
Vrid
Tafsa
Spin
Snurra
Buga
Takta håller han på att lära sig, men det är lite svårt

Jag skulle vilja lära honom att rulla runt hela vägen inte bara rygg och sen skäms och sen skulle jag vilja lära honom att backa. Det skulle vara grymt kul om han kunde det! Jag vet bara inte riktigt hur jag ska göra för att lyckas, men det är väl bara att försöka och försöka...
Det är synd att min kamera inte har några batterier för det skulle ha blivit en så snygg bild! Det var alldeles rökigt/dimmigt på vattnet och solen gick upp.
En otroligt ful bild haha men jag var bara tvungen att lägga ut den. Kolla hur mycket längre Mill är än mig! Jag gör mig inte kortare och hon gör sig inte längre. Vi står helt normalt! Haha
Jag säger bara: Jag har ingen kamera, förlåt! Men ni ser väl att det är ett örhänge? Det köpte jag igår som jag ska ha i mitt second hål när jag ska byta det.
Den här köpte jag förra helgen på h&m. Det är en spray deodorant som är sjukt bra!
Den här köpte jag också igår på H&M för 49.50 kr. Vi får se hur bra den är...
Det är den här engelska boken jag ska läsa tills på onsdag. Jag ligger nu på sida 107 och jag ska vara på sida 233 på onsdag...

Kommentarer
Postat av: Milleripill

Hmm det är faktiskt helt okej med mig att bli utnyttjad för min kameras skull eftersom jag jättegjärna vill utnyttja dig för att få det goda godiset från sollentuna centrum. och jag slår vad om att det är fine för sonia med för då får hon en chans att typ halvvåldta oss i din säng som hon brukar.



Vi har en så en sådan fin vänskap vi tre...

2009-10-03 @ 17:33:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0