Här är en annan rubrik

Nemen tjenare!
Jag har suttit i soffan i några timmar och varit helt borta. Jag fattar inte hur jag lyckades brodera, för jag kommer inte ihåg när jag började elelr vad jag hade gjort utan jag bara satt och broderade. Och självklart var tv:n på, men i reklampauserna blev jag nästan svimfärdig för att jag försökte komma på vilket program jag kollade på. haha Och NEJ! Jag har inte tagit några som helst droger, inte ens en ipren! Men jag är väl fortfarande inte frisk och sen har jag ju haft konsert idag, som inte gick så bra tycker jag, och jag gick upp tidigt efter en sömnlös natt. Okej?!

Pappa, Johanna och Julia har åkt upp till hälsingland, så det är bara mamma och jag hemma. Det tyckte mamma att vi skulle fira genom att äta oxfilé. haha
Ikväll, kl 19.30, är det blogawards på tv400. Det ska jag kolla på!
Nu får det räcka. Clara kommer imorgon! Det ska bli very nice! Ses då.

Kommentarer
Postat av: mill

Det var nog något skumt i hallondrycken tror jag...

2009-10-24 @ 20:26:44
Postat av: Therese

hahah ellerhur! Jag visste det! :p

2009-10-25 @ 00:11:26
URL: http://piggepelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0