Det är Mill som skriver det här...

Kolla på rubriken!

Jo i alla fall så tänkte jag (Mill då) se till så att Terrisens läsare inte blir besvikna på att hon inte uppdaterar och allt.
Tessan är då och röjer gärnet  på ett okänt ställe med ett gäng kristna, typiskt henne eller hur?

För att göra er medvetna om hur besatt tessan är av Eddie i idol så kan jag berätta att hon smsade mig typ tusen gånger (ja ni läste rätt! Tusen gånger är väldigt många gånger, kan ni tänka er hur hennes telefonräkningar ser ut?) om att jag skulle skicka numret som man röstar på honom med.  Och sedan idag så får man sms efter sms där hon frågar vem som åkte ut i idol. Som om jag håller koll på det liksom, och det vet therese mycket väl men ändå så envisas hon.


Och för er som inte har sett tessan in action så är det alltså så här hon går runt och ser ut in real life

Kommentarer
Postat av: Sonia

haha! xD

2009-10-11 @ 12:33:41
Postat av: Therese

hahahaha Mill du e rolig du!!!! hahaha

2009-10-11 @ 17:18:49
URL: http://piggepelle.blogg.se/
Postat av: Mill

Äsch då!

2009-10-11 @ 17:38:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0