Dansläger- Dag 5- Mitt bajs flyter!?

Hej!
Idag var det sista dagen på danslägret. Det var den roligaste dagen, tror jag. Finns inte så mycket mer att skriva. Vi var i stan, köpte giant vindruvor (bara för att Clara skulle bevisa att hötorgssäljarna inte är farliga)
Dagens citat finns inte heller så mycket att analysera och så. Det flöt liksom...
Äntligen kommer ni att få se lite dansbilder också, mer kommer kanske snart, men ändå! Tjohoo!


vanlig röd vindruva till vänster, bigboy vindruva till höger


"Den ser ut som ett öga! Jag skojar inte!"







Sådär ja! Nu ska i alla fall jag lägga mig och sooova tills på måndag tror jag. Crazy huh!

Kommentarer
Postat av: SofiaK

Vad coolt det ser ut !

2009-11-01 @ 17:51:23
URL: http://sofiiaknutsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0