Dansläger- Dag 4- Sture eller Ture?!

Hola amigos!
Idag var det en såndär halvbra dag. Lite kaos med alla lärare som inte var där. haha
Jag måste bara säga en sak, och jag vet att Clara håller med mig om att LEVI ÄR SNYGG, DELLER HAR SNYGGA LÄPPAR, SEAN BANAN ÄR ROLIG OCH TIGERN KAN DANSA OCH HAR SNYGG TATTOO!
Så.
Nu ska vi gå och lägga oss. Imorgon är det sista dagen på danslägret och det ska bli både ganska skönt att få vila sig, men också såklart tråkigt att inte dansa varje dag mer. Men jag längtar grymt mycket efter dansen på tisdagarna och torsdagarna! Det ska bli jättekul att kolla om jag har blivit någe bättre på att dansa eller någonting som har med dans att gör i alla fall...
(klart du har!/clara)
Dagens citat:
Jag och Clara var och utforskade stockholm i några timmar och då gick vi förbi en biograf (eller cinematek som det stod) som hette Sture, eller är det bara Ture?




Vad är detta?


Jo! Det är en jättelång och jättegul tunnel!


Vi stannade till på Espresso house och drack lite chailatte


Tyvärr blir jag inte liiika bra på bild :P


Här ska jag pröva ett par byxor som jag köpte och jag orkade inte dra av mig byxorna, så Clara fick göra det åt mig.

Kommentarer
Postat av: Sonia

och du tycker jae konstig som dricker chailatte och så göru de själv???

2009-10-30 @ 18:48:48
URL: http://sonuuw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0