Dansläger- Dag 3- Monsterben?!

Idag var det apkul!! Fast raggan var för svår. :(
Sista lektionen var alla trötta, inklusive läraren, och då var det bara flum, flum och ännu mer flum! Vi gjorde världens seriösaste till töntigaste och roligaste dansen hittills. Sonia och Mill, jag kommer visa sen, ni behöver inte vara oroliga. Lazerdome gjorde vi också, jaa det gjorde vi minsann. Jag vann faktiskt över Clara, men jag kom inte först för det. Neeeej vi var lååångt ner! haha

Monsterben betyder:
En kille, Dino, frågade läraren: Om man lägger monster i en spruta och sprutar in i benet, smakar det monster då?
Hahahaha roligaste idag! Efter Therese´s minitest förstås... Jag kan rita en bild imorgon och lägga upp en bild på minitestet.
Förresten är jag 100% blond. Koooooonstigt...
Nu ska vi kolla på step up 1, så länge jag orkar såklart. :P  

See yaa homies later!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0