Dansläger- Dag 2- Jesus Chrisis?!

¡Hola amigos!
Idag var det mucho bättre! Bara positivt!
  1. Jag klarade danserna mycket bättre än igår
  2. Jag hade ingen ångest!
  3. Clara var grym!
  4. Clara hade inte heller någon ångest!
  5. Det var en tiger där...
  6. Jag säger bara MONSTER!
Nu säger Clara att hon aldrig haft någon ångest....

Nu äter vi middag, bara så att ni vet liksom. Lunchen var jättegod förresten!
Här är låtarna till raggadansen och streetfusiondansen.
Här ligger Clara och jag och pratar :P
Ragga

Streetfusion OBSERVERA! CHRIS BROWN!!
Förresten. Ni kanske undrar vad Jesus Chrisis betyder. Ja! Såklart ni gör! Jo såhär är det. Min käre mor har alltid sagt det när det är någonting hon blir chockad över etc. Jag råkade säga det idag vid maten och då brister Clara ut i skratt och säger att jag säger Jesus Kris, alltså om man översätter på svenska. ha ha Hilarious va?!

Kommentarer
Postat av: Anna

hoppas ni har kul! ni kommer vara bäääst när ni är klara. iaf jämfört med mig och mina pensionarstramp! men det är ni väl redan haha

2009-10-28 @ 10:26:12
URL: http://enmindre.blogg.se/
Postat av: Mamma

Jag brukar väl inte säga Jesus Chrisis????!! Vad betyder det?/Ma

2009-10-28 @ 14:58:15
Postat av: Mill

Aaah! Vad läskigt! Min mamma skriver också alltid Ma i slutet av alla medelanden! Är det någon slags mammagrej som alla mammor har kommit överens om att göra? Va? Kan du svara på den cilla?

2009-10-29 @ 16:14:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0