Dansläger- Dag 1- Förra veckan!?

Idag var det första dagen på danslägret. Det var både positivt och negativt. Jag visste att jag skulle få ångest för att jag inte hänger med and so on... Vi får hoppas, både för min och Claras skull, att det blir mucho bättre imorgon! Vi dansade först hiphop, sen ragga, sen fusion och sist hiphop igen. Vi åkte hemifrån kl 11 på förmiddagen och kom hem kvart i 10 på kvällen! Vi har alltså dansat typ hela dagen, förutom när vi gick Wayne's och drack en chai. Om ni undrar vad rubriken "förra veckan" står för, så är det ett citat som har nämts under hela dagen. Clara säger att sommarens läger va förra veckan, men tyvärr så är det inte det, "Det är oktober, sweetie?!" haha ännu ett citat av en lärare....
Japp det var nog allt för idag. Nu ska vi sooooova!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0