Backa!

jahapp. Godmorgon.
Jag vaknade vid halv elva eller halv tolv, jag vet inte för man ska ju ställa tillbaka klockorna idag så jag är lite förvirrad. Som ni nu kanske vet så kommer Clara hit om ca en och en halv timme.

JUSTE!!! Jag har funderat och funderat på hur jag ska lära Hampus att backa. Nu har jag äntligen kommit på!!! Jag är såå glad för det är något jag alltid har velat lära honom. Problemet är bara att han vill sätta sig och göra "sitt vackert" istället, menmen.

Nu ska jag fortsätta städa och göra fint, det behövs!

Ciao!


Här sitter han vackert, inte för att han ser så vacker ut här haha

Kommentarer
Postat av: Sonia

Du måste lägga upp en video sen när han verkligen kan det!!! :D wohoo go hampus! ( och go tessan för att du lärde hnm de, jag ska typ skryta om dej när vi är på barkys haha stolt över dej lilla gumman! :D )

2009-10-25 @ 18:24:06
URL: http://sonuuw.blogg.se/
Postat av: Mill

Mäh det är ju bara att skrapa med fötterna i marken så backar han

2009-10-25 @ 18:57:08
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; Ja, eller hur? :)

Tack så mycket! :D

2009-10-25 @ 23:02:23
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0