Amazing!

Hallu!
Nu kan jag skriva normalt igen! Undra vad som hände egentligen...
Jag är ledsen om jag inte skriver så mycket, men jag har faktiskt väldigt mycket nu. Men efter fredag är det lungan, så då kommer massa inlägg. Jag lovar! Eller som Sonia skulle sagt: Jag svär på Gud!
Jag kom på en sak. Nästa vecka har vi inga vanliga lektioner alls. Veckan efter det är det höstlov. Och veckan efter det är det prao!! Amazing!!
Egentligen skrev jag bara det här inlägget för att Millie skulle få något att kommentera och Miss Anonym, som jag tror är Clara haha, ska få något att läsa.
Så läs och kommentera hur mycket ni vill!
Puss puss

Kommentarer
Postat av: Aah vad trevligt nu ska Millie här kommentera skiten ur sig( fast jag skiter inte det vet du therese)

Titta jag blev så glad över att få kommentera så jag liksom skrev en rubrik där man ska skriva namnet. Det här är ju stort! Jo! Varför skriver du ett inlägg om att du nu kan skriva åäö igen men ändå öppnar du med att skriva hallu, inte hallå...det, min vän, tyckte jag var konstigt. Å andra sidan är du konstig annars också så.

Nummer två: tänk om den anonyma person som vill läsa inte är clara alls utan en kille! just det en kille! Och så kallar du honom för miss anonym, då tycker jag att du påpekar könsrollerna lite för mycket, hur kan du veta att du inte har några manliga läsare? Jag är din läsare, hur kan du veta att inte jag är en man? Va? hur tänkte du där va? miss/mr. holmberg. Såg du! Där skrev jag ett alternativt mr, för jag är ju egentligen inte helt säker på att du är en tjej!

Emh...förlåt att jag skrev en sån lång kommentar..det är sent och jag är trött, jag lovar att inte kommentera på flera veckor nu....puss...vi ses imorn...puss...

2009-10-14 @ 21:33:36
Postat av: miss anonym

Juste Millie, bra poäng! jag kanske visst är en kille, jag kanske är en man på 57 år som sitter och lusläser varenda mening på din blogg varje dag i hela mitt meningslösa förtidspensionerade liv? nogaga...

2009-10-15 @ 19:56:01
Postat av: The mill

Just precis miss/mr anonym! Och antagligen började det här lusläsandet strax efter jag la ut den där fjortisbilden på miss/mr holmberg! Vilken förtidspensionerad 57-åring går inte igång på en sån bild liksom?

2009-10-15 @ 20:47:17
Postat av: Sonia AKA Jag svär på gud?

Haha jag svär på gud att jag inte alls ALLTID skriver jag svär på gud! haha! xD Men vad kul att du nämnde mej sånt gillar jag ;) Drop the beat drop the beat som mill skulle ha sagt eller nåt :P

Hej miss/mr anonym! :D

2009-10-15 @ 21:12:01
URL: http://sonuuw.blogg.se/
Postat av: Miss/mr anonym

Hej Jag svär på gud! vad kul att jag har kommit med i "kommenterargänget", haha nu känns det som alla era fotokommentarer på facebook (ja, tro inte att bloggen är det enda jag fyller mitt meningsdlösa liv med!)

2009-10-15 @ 21:26:45
Postat av: Sonia

haha nu börjar jag undra vem du är miss/mr anonym? :P

2009-10-16 @ 13:57:14
URL: http://sonuuw.blogg.se/
Postat av: Milleripill

Haha! Alltså Miss/mr anonym, du är sjukt freaky! Jag hoppas verkligen att du är clara eller någon annan person som är frisk i huvudet! Annars är det ju inte fritt fram för folk som mig att lägga ut avslöjande bilder på therese, och jag vill ju inte leva i en sån värld där man inte får lägga ut avslöjande bilder på folk, så det så!

2009-10-16 @ 18:08:50
URL: http://piggepelle.blogg.se/
Postat av: Miss/mr anonym

The great confession! i'm clara.... fast frisk i huvudet vet jag inte? men det där på fb var faktiskt när therese var här och jag råkade se, så så freaky är jag inte;)

2009-10-16 @ 18:52:50
Postat av: Milleripill

Jajajaa råkade se ja, vi säger så lilla 57-åring

2009-10-16 @ 19:27:51
URL: http://piggepelle.blogg.se/
Postat av: Miss/mr anonym

vadå lilla, ska du säga milleripill, jag slår vad om att du inte är en dag äldre än 75!

men therese, bara för att det är vi som sköter skrivandet här betyder inte det att du ska sluta skriva?!

2009-10-17 @ 13:35:08
Postat av: Sonia

Haha, hejhej! :P

2009-10-17 @ 13:38:45
URL: http://sonuuw.blogg.se/
Postat av: Mill

Eller hur miss/mr, där sa du det (inte det om min ålder alltså, man diskuterar faktiskt inte damers/herrars ålder)! Du kan ju inte sluta skriva bara sådär liksom, ta och skärp dig och skriv lite trams på internet nuue!

2009-10-17 @ 14:00:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0