1 Oktober

Hej!
Idag är det den första oktober. Det känns hemskt att det är höst och sakta plågsamt börjar bli vinter. Igår var det verkligen icecold. Jag lyssnade på the voice idag och så kom det det en sån där som säger vad det blir för väder. Han säger:
Godmorgon, godmorgon alla stockholmare! Idag blir det strålande sol och 11 grader! Glöm inte jackan...

Jaha det var ju bra... Nej, jag ska inte glömma jackan! Det jobbiga med han som säger vilket väder det blir läspar, så säg fösta meningen och läspa. Åhh det där kan man gå och vara sur för hela dagen. Inte för att han läspar, det kan inte han hjälpa, men att han varenda dag säger: Godmorgon, godmorgon alla stockholmare! Usch!
Idag är det dans igen. Jag hoppas verkligen att vi inte ska koriografera egna danser där också. Jag har så himla dålig fantasi och när jag väl kommer på något, blir det inte så mycket att jubla åt. Det blir mest grundstegen i hip-hop, alltså gung.

Nu ska jag gå och sminka mig. Vi ses när jag kommer hem!
Här ligger mamma och pappa och sover och klockan är kvart över nio! Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0