Vill inte!

Hola!
Idag har jag varit i stan och köpt massa dansuppvisnings-kläder. Vi hittade massa saker. Vi gick in i massa läskiga affärer som hade helt sjuka kläder och det var en som stod i kassan i en affär som hade opererat in kulor i armarna. Usch! Det var inte snyggt!
Jag skriver bara för att Sonia sa åt mig, bara så att ni vet. Egentligen vill jag fortsätta kolla på hundar och saker till hunden jag inte har...
Vi ses kanske imorgon. Jag ska repa till dansuppvisningen hela dagen då, så vi får se om jag hinner uppdatera...

Kommentarer
Postat av: Sonia

jag tycker du ska skriva om PAX! exakt du kollade på hundar och hittade du min prins pax! :'(

2009-11-08 @ 00:08:29
URL: http://sonuuw.blogg.se/
Postat av: Mill

Emh när är denna dansuppvisning egentligen? Är det meningen att jag ska gå på den?

2009-11-08 @ 17:13:49
Postat av: C

Du måste visa danskläderna!

2009-11-08 @ 18:18:21
Postat av: Therese

Mill det är klart att du ska gå på den! Det har ju jag planerat lååååångt i förväg! Sonia, jag vet inte vad jag ska skriva... Allihopa, kolla på sonias blogg så kan ni se en text om Paxxie. Clara, Självklart visar jag upp danskläderna! Men det får bli imorgon... höhö

2009-11-08 @ 21:54:35
URL: http://piggepelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0