OMG!!!

Hej!
Nu är jag hemma, och har i och för sig varit det ett tag...
Det var jääääääääättekul på gymnasiemässan!! Vill ni veta varför?! Jo, för jag och Mill såg Dessie (som rökte) och LEVI FRÅN INLÅST!!!!!!!!!!!!!!!!!! Heeelt galet snygg var han! hahah Om det nu var han.... Men det var så likt så det var det. punkt!
Jag har mina 3 förstahansval till gymnasiet nu också. Det var ett djurgymnasium som jag gillar otroligt mycket och som ska öppna i solna, så jag slipper åka ända till liljeholmen. Dessutom får man ta med sin hund till skolan! Perfect!
1. Realgymnasiet - Liljeholmen/Solna
2. Djurgymnasiet - Liljeholmen
3. Telge djur och natur - Almnäs, 20 min från södertäljecentral
LEVI! haha

Kommentarer
Postat av: Mill

Mäh den levi vi såg på mässan var ju sjuuukt mycket snyggare än han på bilden jue!

2009-11-20 @ 21:29:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0