Neeeeeeeejjjjjj!!!

Hej nu ska jag gå och lägga mig. Jag tänkte egentligen bara säga att jag är asdeprimerad just nu! Inlåst har slutat för gått, Hejdå liksom! Inte okej!! Det har ju varit det man längtat till på torsdagar, hela veckan and so on... Okej jag kanske överdriver lite nu. Det låter som att jorden ska gå under för att ett jättebra program har slutat.
Jaaaa, men nu ska jag sova. Imorgon är det förresten sista dagen på barkys! Det ska bli jättetråkigt, men samtidigt spännande att se vilka hundar man får sista gången liksom och att slippa det här äckliga vädret som kom idag! Jag var verkligen genomvåt från huvud till tårna. Crazy!
God natt!
Snart är det vinter hörrni! Yes....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0