Muhaha

Hej!
Idag har jag pluggat, städat och pratat med en kille som frågade om jag och sonia ville dansa hans koreografi som han skulle lägga upp på youtube. Jag tycker att det är så himla kul att skriva på kvällen/eftermiddagen för då kollar jag först på statistiken och ser att det har varit ca 7-9 st inne redan, och då missar dom ju det jag skrev idag. haha kanske inte låter kul, men jag vet inte det känns som att dom liksom missar dagens inlägg helt och hållet för att dom kollade på min blogg liiite för tidigt. Jag har inte ätit någon lunch idag heller, så jag kanske ska göra det. Jag känner mig lite svimfärdig faktiskt.
haha jag känner inte henne, men jag tyckte att det var en cool pose :p

Kommentarer
Postat av: Emmie

Hej :)

Skulle du kunna vara snäll och trycka på länken och vänta 3 sekunder? Du kan hjälpa mig att vinna biljetter till idolfinalen då :)

Tack!



http://fameboost.com/?l1=external&l2=profile_image&p=12962494

2009-11-17 @ 07:41:01
URL: http://emmmeelajjnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0