Lite av allt möjligt

Hej
Nu tänkte jag skriva ett riktigt långt inlägg, men vi få se hur länge jag orkar. Det kan bli kort också....
Idag var det sista dagen på Barky's. Det var synd att det var sista dagen. MEN, a big MEN, Jag och Sonia fick sommarjobb! Hoppas att allt funkar som det ska så att vi får komma tillbaka till underbara barky's!
Jag har så otroligt tråkigt just nu. Johanna-bajspanna, Anna-banana är hos Jenny-benny i norrköping och har det mysigt. Jag kan ju inte åka eftersom att jag ska ha dansrep hela helgen. Suck! Mamma är också borta, så det är bara pappa, jag, Hampus och Pelle som är hemma. Pappa sover, Hampus vet jag inte vad han gör men jag kan tänka mig att han sover och Pelle ligger väl i sin bur och surar som vanligt. Jag kanske ska ta upp honom. Jag gör det nu...
Så. Nu skuttar han på min säng istället för att vara i sin bur. Hampus ville ut förresten för dom som är intresserade.
Idag är det Idol också, så glöm inte att rösta på Eddie! Jag ska i alla fall det....
Åhhh vad jag vill ha min hund nu nu nu!! Jag längtar verkligen! haha jag frågade om border collies på en hemsida, och då var det någon som tyckte att jag skulle köpa en pudel! Hell no! Men det roliga var att det var en annan som svarade: "Pudel låter intressant, men varför ska hon göra det? Har du inte sett freestyletjejerna och deras BC:s? Det måste väl vara en sak mellan köpare och säljare?"
Haha Juste!
Jag har funderat på vad mitt hunddagis, som jag ska öppna när jag börjar jobba, ska heta. Sonia tycker Jag och dina hundar. Jag vet inte vad jag tycker. Igår natt tänkte jag på: Therese's hunddagis men hur skulle det låta om någon ringde dit. haha "Therese's hunddagis det är Therese" Njaaa inte så bra va? Och sen om det är en annan i personalen som svarar då? Då kommer dom ju automatiskt fråga efter Therese. Eller hur?!
Jaja nu ska jag inte skriva mer. Jag avslutar med några hundbilder på världens sötaste Allie och Freja.
Trevlig Fredag eller nåt?!
liiiiiite för nära ibland haha
mmmm Sonia!
Förresten så hade jag tänkt lägga ut den här bilden, men det blev aldrig av så jag gör det nu!
Hahahaha om ni undrar vad denna bild föreställer, så är det mitt lillfinger och mill's tumme. Det var ganska stor skillnad på storlek om man säger så :P

Kommentarer
Postat av: Mill

En berner senneeeeen!!! Wöwöw

2009-11-06 @ 22:50:02
Postat av: Therese

Ja Vet!! wöwöwöw Hon var Exakt som Alou!

2009-11-06 @ 23:13:41
URL: http://piggepelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0