Gymnasiemässa

Hej hopp!
Idag är det gymnasiemässa och det ska tydligen vara runt 30 000 där... låter mycket, men man vet ju aldrig. Det ska i alla fall bli sjukt kul! Jag ska kolla på djurgymnasiet och tälje djurgymnasiet, om dom är där såklart. 

Jag gillar inte att det börjar bli vinter! Det är mörkt, kallt men det är ingen snö! Vad är det här? Brukar det inte snöa otroligt mycket i november och sen försvinner det?

Haha jag läste i min dagbok häromdagen, och gud va glad jag är att jag skrev när jag gick i 5:an fram till nu! Man ser verkligen hur mycket jag har förändrats från då och vilket otroligt bra självförtroende jag hade då. Eller egentligen inte, men jag trodde att allt var möjligt liksom när det gällde tillexempel killar, men det bara skrattar man åt nu. haha Jag kan avslöja en sak som jag skrev i 5:an, jag trodde att jag inte fick några killar bara för att jag inte hade snygga kläder, så jag skrev att jag skulle klä mig ännu snyggare i 6:an och att då skulle det lösa sig liksom. Då skulle drömkillen komma liksom. hahahah Jag grät för att jag skrattade så mycket när jag läste den. 

Nu måste jag fixa det sista. Tyvärr har min kamera inga batterier, så jag kan inte ta några kort. Jag gjorde massa sträck mitt i textenför att det inte fungerar att ha stycken, så det fick bli sträck istället...

Kommentarer
Postat av: Mill

Haha men therese, det var väl ändå en speciell kille som du skulle klä dig snyggare och träna för och sen där i sexan skulle du få honom, hur gick det med det?

2009-11-20 @ 15:16:41
Postat av: Therese

ssssshhhhhh mill! hahahhaha

2009-11-20 @ 15:50:41
URL: http://piggepelle.blogg.se/
Postat av: Sonia

det heter telge - djur gymnasie haha :P MILL BERÄTTA BERÄTTA NU RINGER JAG DEEEEJ!!! :D:D

2009-11-21 @ 12:37:29
URL: http://sonuuw.blogg.se/
Postat av: Sonia

det heter telge - djur gymnasie haha :P MILL BERÄTTA BERÄTTA NU RINGER JAG DEEEEJ!!! :D:D

2009-11-21 @ 12:38:06
URL: http://sonuuw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0