Flåt!

Hej hej hej!
Idag, eller inatt kanske man säger, sov Mill över hos moí för att vi skulle till s:t erik kyrkan för inspelning. Tyvärr var det ingen dans idag. Men det är det imorgon istället... i 5 timmar! Och på lördag också.
Åhh jag är så splittrad, förvirrad och galen! haha Jag vet inte vad jag vill ha för ras längre! Jag frågade lite om border collien på ett forum, och där sa dom att jag var galen som är 15 och ska köpa en border collie för att dom är så krävande hundar. Men samtidigt vill jag ju gärna ha en, väldigt gärna faktiskt. Den skulle bli så duktig och jag skulle gå lååånga promenader, träna freestyle och lydnad. Jag är tålmodig och jag gillar att lära hundar saker, gå på kurser och se dom utvecklas. Okej jag har aldrig gjort det förut men ändå! Nån gång måste vara den första ju! Och sen vill jag ju öppna hunddagis, och då måste man ju ha ganska mycket erfarenhet, så det får jag nog om jag köper en hypad BC, men det viktigaste är nog att jag ska kunna säga att det är min hund.
Jag hade gärna velat prata mer om vovvisar, men jag måste tyvärr städa.
Vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0