Dansuppvisningen= bra!

Hej!
Sorry att jag inte skrev igår, men jag kom hem vid sju och då var jag heeeelt slut! Dansupvisningen gick otroligt bra! Jag tror att det är den bästa någonsin faktiskt. Om man inte var där och är kompis med mig på facebook så går det att se dom där höhö bara så att ni vet liksom...
Jag skulle ha så stort hår som möjligt, så det tuperades under hela dagen, förutom en gång när vi skulle dansa med tisdagsgruppen där vi skulle ha slickat hår, men sen var det upp igen. Därför är det väldigt slitet, men jag hade i massa balsam idag så nu ligger det slickat igen.... som vanligt...
Imorgon är det vaccin som gäller. Scary, men det är nog inte så farligt som alla säger. Jag tror inte att jag kommer att gå baklänges och sånt strunt! eller.....
Vi får se om 11 dagar...
Vad många punkter det blev i dethär inlägget. Men jag tycker att det blir mer dramatiskt då. haha
Igår hade jag namnsdag, Cecilia, så Johanna gjorde tårta idag och hon är jättesur på mig för att jag inte hjälpte till. Sorry sis!
Juste! Nu är ju dansen slut! Åhh vad jag saknar det redan! jag hade precis börjat få en såndär kick där jag bara älskar att dansa och knappt vill göra något annat. men men det börjar snart igen.
Nu ska jag börja dra mig. Vi ses imorgon!

Kommentarer
Postat av: Mill

"men det är nog inte så farligt som alla säger. Jag tror inte att jag kommer att gå baklänges och sånt strunt" Haha den raden är bara för härlig! Det verkade liksom inte så när du skulle ta sprutan idag va?

2009-11-24 @ 15:49:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0