Dansuppvisning imorgon :S

Hej!
Idag dog mitt knä. Det gör jätteont. Men jag får bita ihop imorgon och vila efter showen. Som jag kanske har sagt så har jag dansuppvisning imorgon. Mill kommer, Anna kommer, mamma, pappa, Johanna, Lotta, Leffe och mormor kommer. Det blir säkert bra. Jag måste bara hitta en shjorta och en slips, sen kan jag dansa. Jag är så klantig som kollar upp det samma dag som det är uppvisning, men jag vet ju att vi har det så....

Nu ska jag gå och lägga mig. Jag orkar inte tvätta av smink idag så jag ska bara borsta tänderna och sen drömma mig bort.. Hoppas att jag inte drömmer mardrömmar inatt också om att Britta ska tappa mig med flit när vi dansar och typ "råkar" slå mig mitt under dansen så att jag gör bort mig totalt! haha

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Diana

Lycka till idag. Det kommer säkert gå jättebra.

Måste fråga dig hur man lägger in en banner?? Hjälp mig :)

kram Diana

2009-11-22 @ 10:15:35
URL: http://diaschka.blogg.se/
Postat av: Mill

Jag fick inte komma in :( :(

2009-11-22 @ 12:36:20
Postat av: Sonia

VIP'S ONLY!



haha nej jag driver men jag trodde du hade biljett mill? hade inte tessan köpt elr nått??? och kunde man inte köpa där? aja nästa uppvisning så ska du komma in tro mej! haha då köper vi biljett till dej innan dom ens släpps xD <3

2009-11-22 @ 14:22:55
URL: http://sonuuw.blogg.se/
Postat av: Mill

Nä det var slut o tessan hade inga pengar när de köpte, men det såg mycket bra ut på videosarna! Duktiga ni är!!

2009-11-22 @ 21:31:36
Postat av: Sonia

visst? vi var grymma! :D mill due oxå duktig vet du vrf? FRÅGA MEJ PÅ SKOLAN för ja har bästa svaret!!! :D:D:D

2009-11-23 @ 18:22:22
URL: http://sonuuw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0