Dansdag

Hej.
Förlåt att jag inte har skrivit på några dagar, men jag har mina anledningar, som Sonia skulle sagt.
Idag är det dans. Det ska bli kuuuul! I love to dance! Men just nu längtar jag efter pannkakorna som jag ska äta om en timme...
Här är kläderna förresten som jag köpte till dansuppvisningen:
Randiga tights
Och en haha korsett ^^ Bara så att ni vet, så att det inte blir missförstått, vi ska ha en stor t-shirt under korsetten. haha
Sen köpte jag ett par näthandskar som jag inte hittar för tillfället. Sen ska jag ha ett par stooooora svarta thai-byxor.

Kommentarer
Postat av: Sonia

Men tessan ja har ju anledningar! du har ju inga anledningar???? xD <3

2009-11-11 @ 18:35:23
URL: http://sonuuw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0