Ännu kallare!

Hej!
Idag har det varit kaaaallt! För alla som vill veta så finns inte min rumpa och mina fötter längre. Dom är bortfrusna. Tyvärr...
Jag fick gå ut med FEM hundar idag! Stora också. Jag hoppas verkligen att jag öppnar ett hunddagis när jag blir vuxen. Undra hur det skulle se ut, vad det skulle heta, hur jag skulle vara som chef! haha Vi börjar nog med Tindra, sen får vi se hur det går. För ni som inte vet är Tindra min blivande border collie som jag håller på att samla pengar till.

Idag är det dans och jag är inte alls taggad på det. Usch! Nej jag vill ligga och värma mig under mitt dun täcke och kolla på inlåst! Okej det är jättekul att dansa och jag blir säkert taggad när jag väl är där, men ändåååå! Mitt huvud värker också. Jag gjorde faktiskt massor av situps igår, jag har faktiskt träningsvärk. Mer än 100 gjorde jag i alla fall.
Nu ska jag kolla om jag får någon middag idag också. Hej svejs!
Här har vi alltså en hund... av blommor...

Kommentarer
Postat av: Mill

Postmodernistiskt...mmmmm....

2009-11-05 @ 17:50:03
Postat av: Therese

hahaah ojdå :P hilarious!

2009-11-05 @ 22:27:42
URL: http://piggepelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0