Åhhh sonia!

Hej!
Sonia tvingade mig att skriva så jag ska ge er(dig) några punkter jag längtar efter. Mill jag vet att du har hört det här hela dagen, men men...
  • Imorgon- Vi ska till gymnasiemässan och det kommer vara jättemycket folk där
  • Lördag- Vi har rep till dansuppvisningen
  • Söndag- Vi har dansuppvisning
  • Måndag- Tabla
  • Nästa helg- Jag ska till Jenny
  • April nästa år ska jag och Sonia på The Last Bounce och jag läääängtar! /om ni inte fattade de så var det jag (sonia) som skrev det haha för tessan hade glömt skriva in det :P
  • Nästa sommar- jag ska sommarjobba på barkys
  • Näst, nästa sommar- jag köper Cindy!
Sådär ja! Snart är det dans så jag måste äta snart.

Kommentarer
Postat av: Sonia

GLÖM INTE ATT VI SKA PÅ BOUNCE I APRIIIIL! :P

2009-11-19 @ 17:25:37
URL: http://sonuuw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0