---

Hej!
För det första vill jag bara svara på mills kommentar: Jo, tonto, du vet visst! Gosh! Du ska börja kuskapsgymnasiet liksom vad är det här?! haha
Idag har varit en crazy day. haha Jag och mill pratade med Sonia i telefon på efter so:n, och när vi var klara gick vi och åt. När vi hade ätit kommer mill på att vi inte alls hade lunch utan musik! hahah Gissa om vi fick panik!? Som tur var blev inte Gisela sur. Hoppas jag... men hon skrev upp att vi kom försent i alla fall.... Vi kom faktiskt bara 10 minuter sent, så det var inte såå farligt ändå. Efter skolan frågade Therese, i min klass, mig om jag vill äta glass med henne för att hon hade en gratis kupong på mcdonalds, så jag följde såklart med. Den var jättegod! haha Nu är jag hemma. Snart börjar ghost whisperer (om två timmar) tills dess ska jag väl kolla på hundar eller nåt som vanligt.
Ses imorgon!
Föresten! Idag skulle det varit dans!! Jag längtar tills det börjar igen!

Kommentarer
Postat av: Mill

Jaha...! Okej! jag trodde bara inte att du var en sån som skrev ledsna inlägg om något hände. Jag tänkte mest att typ johanna hade rivit dig eller att din pappa lagade mat försent eller nåt annat lika katastrofalt. Men okej då vet jag!

2009-11-26 @ 21:01:32
Postat av: Sonia

ni var alltså i telefonen när ni pratade med mig på och efter so;n...häääärligt! och gott med glass ;D

2009-11-26 @ 21:33:10
URL: http://sonuuw.blogg.se/
Postat av: Mill

Therese! jag har just kollat på väääärldens läskigaste avsnitt av morden i midsommer, o jag döööör för det var så läskigt!! jag saknar diiig!

2009-11-27 @ 22:09:20
Postat av: Sonia

kmr du aldrig logga in på msn elr fb nu? :P

2009-11-28 @ 11:31:41
URL: http://sonuuw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0