Torsdag

Hej!
Jag sitter här och skriver, fast jag inte har någon aning om vad jag ska skriva om. Jag har upptäckt att man kan lyssna på the voice, 105,9 live på datorn. Det är bara att gå in på deras hemsida, www.thevoice.se och sen trycka på lyssna live eller vad det nu hette. Det är i alla fall en stor rund högtalare som man trycker på.
Idag ska det bli varmt har pappa sagt hela veckan. Vi får hoppas det. Solen är framme och det är ganska varmt. Det har varit rätt skönt endå att det har regnat, för när man går ute hela dagarna, på dagiset, får man ganska ont i huvudet och blir svimfärdig när solen gassar på en. Därför har det varit skönt att man har fått lite vatten på sig. Idag kommer min och Julia's spanskalärare och ska se hur vi har det. Hon ska gå med oss på en prommenad. 
Jaja nu ska vi åka till bussen.
Ses senare!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0