Torsdag

Hej!
Dagen har varit helt okej, förutom att Sonia blev lite... ja... galen. Eller hur Mill och Sonia?
Igår hade jag åtta läsare, jag brukar ha ca 7. hehe
När vi skulle hem idag snodde jag Mill's knallgröna bajspåse, men jag vet inte riktigt vad jag ska göra med den. Några ideér? hehe
Jag gick med Johanna och hennes kompis Rebecka hem, men Johanna skulle som vanligt till vallen och där hämtade vi/hon upp en till kompis.
Imorgon är det Bellman vandring med Barbro. Vi ska gå runt i stan och kolla på alla krogar Bellman hängde på. haha
Efter det ska jag köpa en mascara, den nya från Lóreal. Den har en jätteliten borste. Vi ska fika också, Mill och jag lovade Sonia det, och man säger ju inte nej till lite fika!
Nu ska jag gå ut med Hampus.
Ses senare!


Mill's bajspåse


mascaran jag ska köpa

Kommentarer
Postat av: Sonia

BAJSA I DEN BAJSA BAJSA BAJSA!!! :D SEN LÄGGER DU DEN I HENNES SKÅP HAHAHAAHAHAH! :D

2009-05-28 @ 16:59:15
URL: http://sonuuw.blogg.se/
Postat av: M

Alltså du är så himla elak! jag saknar min gröna bajspåse så!

2009-05-28 @ 16:59:43
Postat av: Sonia

hahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

2009-05-28 @ 19:15:54
URL: http://sonuuw.blogg.se/
Postat av: M

Coolt.... jag skickade min kommentar typ 30 sekunder efter dig, sonia.Tänk... vi satt o läste tessans konstiga bajspåseinlägg samtidigt

2009-05-28 @ 19:22:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0